torsdag 20 december 2007

Vilken vinterkväll!


Nedräkningen har börjat. Fyra dagar kvar till julafton. Fyra dagar fyllda med julklappstress, mathysteri och påtvingat umgänge med familjemedlemmar man helst undviker! Usch, så känns det iallafall nu.....

Jag tror att De flesta egentligen glömt varför vi firar jul och vad den ska handla om....

Påminn Er själva.

Skippa julklappar, mat i överflöd och alla måsten!

Jag önskar att jag kunde.... fast i år är det kört. Hem till mamma och pappa.

Suck. Att jag aldrig lär mig?

Nästa år.... då jäklar!

2 kommentarer:

  1. Nästa år då jäklar, kolla in min blogg//Idrottsagenten

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Nu har jag hittat hit:-) Vilken fin blogg du har, kanske dags att uppsatera lite;-) Hoppas allt är bra med er?! Har tänkt att göra en traktortårta till Alexanders födelsedag den 21 maj och tänkte att du som allas vår konditor kanske har något tips på hur man kan göra? Var ute och promenixade med systra di och Anton idag. Mycket trevligt!:-) Hör av dig när du är i stan så får vi ta och ses! Hälsa prins B! Tii kramar/Cathrin

    SvaraRadera